Wyszukiwarka
Producenci
Newsletter
Gwarancja
Gwarancja.
- Każdy zakupiony towar w sklepie www.plusagdrtv.pl jest fabrycznie nowy i posiada gwarancję producenta. Okres gwarancji jest określony przez producenta i wyszczególniony w warunkach gwarancji.
- Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności produktu z umową sprzedaży w zakresie określonym w szczególności ustawą z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 141 poz. 1176 ze zm. )
- W przypadku gdy odebrany towar jest niezgodny z umową , nie działa lub wada wystąpiła podczas eksploatacji, należy zgłosić reklamację do serwisu producenta lub sprzedawcy. Wykaz autoryzowanych punktów serwisowych znajduje się na stronie producenta lub w warunkach gwarancji.
- Reklamacja z tytułu niezgodności produktu z umową sprzedaży można składać pisemnie na adres ul. Młyńska 22, 89-100 Nakło nad Notecią lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres sklep@plusagdrtv.pl.
- Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź Sprzedawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany adres Klienta lub w inny podany przez Klienta sposób.
- Sprzedawca w celu rozpatrzenia reklamacji Kupującego dotyczących wymiany lub naprawy towaru może korzystać z opinii autoryzowanych specjalistów lub opinii gwaranta.
- Sprzedawca informuje, że w przypadku produktów objętych także gwarancją uprawnienia z tego tytułu należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w karcie gwarancyjnej.
- Gwarancja na sprzedany produkt nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Klienta z tytułu odpowiedzialności sprzedawcy za niezgodność produktu z umowa sprzedaży w zakresie określonym ustawą z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 141 poz. 1178 ze zm.)